צרו קשר
ּ

מברק מזמר

כניסה מפתיעה של דמות ענקית, "גדולה מן החיים" אל תוך מסיבה, אל בית הספר (באמצע השיעור), בעבודה, אל תוך מסעדה, ארוחה משפחתית, ומה לא…

מתאים לכל גיל, ילדים, בר/ בת מצווה, מסיבת גיוס, חתונה, ימי הולדת לכל הגילים, חתונת כסף, חתונת זהב, וכו'. המלצות רבות מכל הגוונים והגילאים…

הכנה: שיחה בה תתארו את האיש/ה נער/ה המופתע/ת, ודידי כותב ברכה ארוכה וייחודית, מליצית ומלאת הומור – בשפה גבוהה ומליצית – וכמובן מלאת הומור…

הדמות הגרנדיוזית נכנסת, ובידה ברכה מארץ רחוקה – והאירוע כולו מצחיק עד דמעות. (20-40 דקות)

(ראה בעמוד ההמלצות…)

מברק מזמר למבוגרים, ילדים, במקום העבודה, ליום נישואים, הפתעה, רווקות ועוד …

מברק מזמר לאירועים

לכל אחד מאתנו יש אירוע של פעם אחת בחיים אשר אותו הוא מעוניין לציין בדרך מיוחדת. היום ישנן דרכים רבות לעשות זאת, בייחוד לאור ריבוי הגימיקים בכל אירוע כדוגמת מברק מזמר. זהו אחד הגימיקים המשמעותיים ביותר בכל אירוע המעניק יחס אישי לכל המשתתפים, ובייחוד לבעל השמחה. דידי הליצן מציע כניסה מפוארת ומלאת הפתעות של דמות חשובה לכל אירוע, תוך שהוא משתמש בשפה גבוהה ובהומור שנון. מברק מזמר לכל אירוע שרק תוכלו לחשוב עליו

מחפשים גימיק מקורי, משעשע ומעמיק לאירוע שלכם?

אלה כמה מבין האירועים שלהם יכול להתאים מברק מזמר:

  • מסיבת בית ספר – גם בבית הספר אפשר לשבור את השגרה הלימודית, להתנתק לרגע מהספרים והמחברות וללמוד באמצעות הצגה קטנה. המברק המזמר, המחופש לדמות חשובה וחינוכית, מתאים לכל מסיבה בבית הספר – בין אם מדובר במסיבה לקראת החגים או לקראת היציאה אל החופש הגדול.
  • בר מצווה – חוגגים מסיבת בר מצווה בבית? מעוניינים לשדרג את האירוע המיוחד של הילד? המברק המזמר מתאים במיוחד למטרה זו. הדמות המיוחדת מעניקה ערך מוסף לאירוע ומלהיבה את כל החברים שבאו לשמח את חתן הבר מצווה.
  • מסיבת גיוס – רגע לפני שהמתגייס לובש מדים ויוצא לשרת את המדינה, הוא עורך מסיבה גדולה ומפוארת לכל החברים. כדי להפיג את המתח שלפני הצבא ולשמח את המתגייס, אפשר להפתיע אותו באמצעות מברק מזמר.
  • יום נישואים – אין כמו לחגוג את יום הנישואים במסעדה או עם כל המשפחה והחברים בבית. אם אתם מעוניינים להפתיע את בני הזוג, המברק המזמר יכול להיות הפתעה נהדרת לכבוד האירוע הגדול שלכם.
  • ערב צוות – החלטתם להשאיר את צוות העובדים שלכם במשרד לצורך הרמת כוסית לקראת ראש השנה? כדאי להפתיע את כולם באמצעות דמות מחופשת ומצחיקה.

בדומה לכולם, הציבור הדתי אוהב לחגוג ולציין אירועים שונים, אם כי הוא מוגבל יותר מבחינת גדרי ההלכה. היום יותר ויותר מארגני אירועים מתאימים את התכנים שלהם לעולם הדתי, וחלק אף באים מתוכו. מארגנים אלה משלבים בהופעותיהם קטעים ודמויות מהתנ"ך, בייחוד אם מדובר במברק מזמר אשר מוסיף תכנים חינוכיים וערכיים.

שירות מברק מזמר

מה זה בכלל מברק מזמר?

כאשר אנו מדברים על מברק מזמר, הכוונה היא לאחת הדרכים היפות ביותר באמצעותן ניתן להפתיע אנשים אהובים. מתעניינים גם אתם באטרקציה מקורית זו? כל שעליכם לעשות הוא להתקשר לאיש מקצוע שנותן שירות כזה ולתאר באוזניו בפירוט את מי הייתם רוצים לשמח ולהפתיע. איך הוא נראה? מה הוא אוהב? מה הוא עושה? ומהן התכונות העיקריות שלו? בהתאם לכך כותב המברק, הלו הוא דידי הליצן, יכתוב את הברכה היפה והמצחיקה שיש. בבת אחת, משום מקום, תופיע דמות ענקית מול האדם שאותו אתם רוצים לשמח ותתחיל להקריא את ברכה. כמובן שלכל החגיגה הזאת מוסיפים גם הומור, מוזיקה לצד אפקטים רבים אחרים. אין ספק, מברק כזה יצליח:

  • לשמח.
  • להוציא מהשגרה.
  • לרגש עד דמעות.
  • והכי חשוב: זו תהיה ברכה בלתי נשכחת שתמיד יהיה נעים להיזכר בה!

מחפשים את הדרך היפה ביותר לשמח אדם קרוב ואהוב?

רוצים שכולם יידעו שהוא חוגג היום יום הולדת? או שאולי אתם רוצים להפתיע זה את זו לרגל יום הנישואין? אם כך, כדאי שתדעו: האופציה של מברק מזמר היא מומלצת, ואם טרם ניסיתם זאת – עכשיו זה הזמן הנכון! אין אדם שיכול להישאר אדיש מול חוויה כזאת כך שאם אתם רוצים להעלות חיוך על פני מי שאתם אוהבים, הזמינו עוד היום מברק גדול ומזמר מדידי הליצן. ההנאה והחיוך על הפנים – מובטחים!

 

מברק מזמר לילדים ומבוגרים

יש כל כך הרבה דרכים להפתיע ולרגש את האנשים היקרים לנו ביותר, עד שלעיתים אנו שוכחים שהדרך הכי טובה לעשות זאת היא על ידי ברכה. בכל מצב ולכל אירוע, יש משמעות למילה הכתובה. או במקרה של מבקר מזמר, למילה המושמעת. מברק מזמר היא הדרך (בלשון המטעה) ליצור עניין ולאפשר לכל אחד ואחת להנות ממופע של חצי שעה ששם במרכז את האדם האהוב עליכם ביותר. תוך תכנון מוקפד ושימוש בהומור, יוצרי המברק יכולים להרכיב את הברכה הכי ייחודית ומצחיקה שניתן לאחל. אמנם לחלקנו מברק מזמר נשמע כמו חלק מסט, אך אם רק תיפתחו לאפשרות, תזכו לראות את היקרים שלכם מופתעים, מתרגשים ובעיקר צוחקים עד דמעות.

מברק מזמר - המתנה המושלמת

מברק מזמר ליום הולדת ולמגוון אירועים

את האפשרות לשלוח מברק מזמר, אתם יכולים לנצל בכמה וכמה הזדמנויות לאורך השנים. בין היתר, ניתן לשלוח מברק:

  • איחולי החלמה מהירה המורה שלכם חלתה, חבר שעבר ניתוח או קרוב משפחה שלא מרגיש טוב? זו היא ההזדמנות שלכם לשלוח לו איש מקצוע שיכול להעלות חיוך על הפנים שלו ולשלוח לו או לה את כל הטוב שאתם מאחלים, בצורה הומוריסטית וייחודית.
  • הפתעה ליולדת הטרייה אם אתם משפחה שאוהבת לצחוק מהחיים, גם ברגעים הכי שמחים שיש, בהחלט ניתן לנצל לידה של אחת מבנות המשפחה כדי להוקיר תודה ולהעריך, אך גם כדי לאחל לה ולבן זוגה מזל טוב.
  • ברכה מחברי הכיתה יום הולדת של אחד מהחברים הכי קרובים היא סיבה למסיבה בכל הזדמנות. לא כל שכן אם אתם בוחרים להפתיע אותו עם מברק מדמות אהובה שמספר לו עד כמה אתם אוהבים ומעריכים אותו.

שירות מברק מזמר

כל תהליך העבודה וההכנה לקראת מברק מזמר הוא מהנה לא פחות מהנה. מהרגע שאתם בוחרים לשלוח את המברק, אתם יכולים להתחיל לחשוב על כל הדברים שהכי מאפיינים את מקבל הברכה. בשיחה ארוכה ומפורטת עם דידי הליצן, תוכלו לספר לו מה הן הסיבות שבגללן אתם שולחים את המברק, מי הוא מקבל המברק ואיך אתם רוצים ליצור לו את החוויה הייחודית לו.

לאחר מכן, דידי ישלב את כל המידע שסיפקתם, וייצור את המופע המושלם להפתיע המושלמת. בין היתר דידי יבחר את הדמות שתגיש את הברכה, ייצור טקסט מיוחד במינו שכולל הומור אישי וברכות ואיחולים לבביים. כמו כן, תוכלו לצרף גם מתנה או שי צנוע, מכל המברכים.

 

מברק מזמר ליום הולדת

גורם ההפתעה הוא אחד האלמנטים אשר אפשר לסמוך עליו בכל הנוגע לתחום של הפקת אירועים. כיום כבר לא קל להפתיע אנשים באירוע, שכן רב הדברים מוכרים וידועים. מאידך, מברק מזמר הינו דרך משעשעת ומקורית שתצליח להפתיע כל אחד ולהפוך את האירוע למוצלח ביותר. מדובר על כניסה של דמות בעיצומו של אירוע שמחזיקה בידה מברק ממקום רחוק. בתחילה זה עשוי להראות מעט מוזר או בלתי מובן, אך כאשר מבינים את יופי העניין מיד מתמלאים באושר, שמחה ותודה. דידי הליצן הינו אומן משחק וליצנות אשר עבר את הכשרתו בידי הטובים ביותר. מומחיותו מתבטאת במופעי פנטומימה, אקרובטיקה ומופעים מדהימים אחרים.

מברק מזמר – למי זה מתאים?

כל אירוע בכל גיל תמיד כולל שמחה, התרגשות וצחוק. על כן מברק מזמר מתאים למעשה לכל אחד. ניתן להזמין את המופע לימי הולדת, מסיבות בר מצווה, גיוס לצבא וכל אירוע אחר שחוגגים במהלך החיים. כל מי שייחשף לרעיון מיד יכנס לדמות וייהנה להקשיב להפתעות שחברים קרובים ומשפחה הכינו לו.

שיתוף הפעולה עם איש המקצוע מתחילה בפגישה מוקדמת אשר בה יקבל ה"שליח" את כל המידע הדרוש על חתן השמחה. את המידע ניתן לעבד לשיר היתולי ומרגש אשר ללא ספק יהפוך לשיא של האירוע. מומלץ לקיים את ההפתעה לקראת אמצע האירוע, כדי לא להרוס את גורם ההפתעה.

תכנים בעלי ערך חינוכי

הפתעה לא חייבת להיות בובה גדולה אשר קופצת מתוך עוגה. המברק המזמר מביא אתו ערך מוסף רב וכל מה שמגיע אתו מוגש בטוב טעם ובשפה מהוגנת ויפה. השירות הנפלא מתאים לכל סוגי האוכלוסייה אך הציבור הדתי בהחלט ישמח לאמץ אותו לחיקו.

מומלץ לצפות בקטעים שונים אשר מוצגים ברשת האינטרנט. כדאי גם לבדוק המלצות של לקוחות אחרים כדי להבין מה הייתה התגובה של אנשים שחוו את ההפתעה הזו. ניתן להניח שכל מי שיחווה את המברק המזמר ימליץ על כך לחבריו הקרובים באירועים שלהם. בנוסף ישנן פעילויות רבות אחרות אשר מתאימות לקהלים שונים, ילדים, נוער ומבוגרים. כל הפעילויות הן ברמה גבוהה ומוגשות בשפה יפה ותקנית, בחיוך והלצה.

למעלה

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

ּ